Monday, June 25, 2012

because I have jap writing tomorrow

what i thought about maths. damnnnnnnn.

すうがくは ずっとむずかしいと思ういました。そして、時間が ありませんでした。あたまは ちょっと いたいでした。手もいたいでした。ずっときんちょうをしていました。

じゃ、あした 日本語のしけんなので、作文のれんしゅうしないといけません。でも、これは、とてもやさしいでしょう。やすいもんだいがほしいです。いつも もう時間が ほしいです。
今、休みの日になりたいけれども 二しけんがあります。ストレスをかいしょうするのために マスタチェフと言うばんぐみを見ます。

that took longer than anticipated. btw, google translate doesn't translate it properly.  it's quite hard incorporating senior structures into a blog post.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.